thinking...

Sitter här o kollar runt på resor...vill verkligen resa någonstans. Till värmen, vackra stränder och god mat...Saknar turkiet och vill gärna åka till Greklands alla vackra öar. Thailand till vintern hade inte heller varit fel..I need money. Hur ska man bli rik? Önskar ja hade svaret, kanske får börja spel. Stog i mitt horoskop (väduren) att jag ska spela på måltipset. Men hur gör man ens? Är det när man spelar på matcher? hmmm?

Jag har precis städat klart, varit ute med fiiiisen och fixat hundvakt. Allt ordnade sig. Nu fattats bara regnet och åsk ovädret..snälla kom. Molnen är ju lite mörka och lite kvavt är det.. Man kan alltid hoppas.


Jag har varit i turkiet 3 ggr, åker gääärna dit en 4-e. Älskar det landet.



Lefkas är en ö i grekland som är ganska så liten, på vissa ställen måste man ta motorbåt för att kunna handla. Gud va mysigt, riktig slappar semester :)

Paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0