trööööööööööött

Hej!
Vet inte vrf jag känner mig så seg och trött hela tiden? Måste komma in i regelbunden träning man mår ju mycket bättre då! Går och lägger mig alldeles för sent om kvällarna oxå. Idag ska jag jobba, hoppas jag lyckas hitta hund vakt bara. Det är inte bara bus,lek och massa kel med de små hundarna. Mycket, mycket ansvar också. Men det är värt det såklart.

Håller på att städa i mina föreldras hus nu, varit här i några dagar medans dem varit bortresta. Idag kommer dem hem då måste allt vara som innan. Måste damm suga snart och packa ihop mina grejer sen kommer Älskling och hämtar mig och sen iväg till jobbet. BOOOOOOOOOOOOOOOORING! Vill bara slappa egentligen.....Hoppas det regnar ida då...men ser inte ut som det..

Nu ska jag titta på vbå tror jag..haha en liten paus i städandet...

Ha en bra dag *pooooooooooooss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0