Uppe med tuppen

God morgon...
Sitter här hos mamma, för min data är sööööööönder :( måste lämna in den på laggning. Är jätte beroende av data, hur ska detta gå??? Eddie körde mig hit samtidgt som han åkte till jobbet (halv 6) o jag har bestämt mig för att inte gå och lägga mig igen. Jag vet hur det blir då, man sover till tolv och blir helt seg. Får helt enkelt hålla mig vaken på något sätt, ska ta en dusch snart och sen sooooola sig lite granna!
Måste ner till zoo-et idag o klippa Niki´s klor och köpa en borste till henne- hon kan döda nån med dem klorna snart :)

Jag beställde ett par skor och en klänning för ett tag sen, nu har dem äntligen kommit!

Fint till solbränna, svarta heels och lockigt hår!

Dessa blir ett måste i höst! Kommer nog inte använda dem nu i sommar.

Kommentarer
Postat av: anna

FAAAN VAD NICE!!!

2009-06-24 @ 17:52:49
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0