VBG :)

Nu måste jag berätta om helgen i Vänersborg!!! Vi hade huuuuuuuuuur kul som helst, speciellt på Midsommar afton.
Vi hade även väldigt tur med vädret, vi satt ute och grillade korv och sen bar vi ut alla borden och dukade upp lång bord.
Fast på långbordet fanns det ingen mat, bara sprit,sprit,blandddryck och snacks. Plus illaluktande rökelser som skulle döda myggen, jag tror jag andades in hela rökelsen. Jag blev helt hes oxå, vidrigt. Nästa gång köper vi med oss myggljus ;)

Stugorna var jätte söta och mysiga, campingen var jätte bra förutom att dem var lite väääääl stränga. Fick inte ens lyssna på musik kl halv elva. Polisen kom och hälsade på oxå och campingen värden 2 ggr. HA HA men det är sånt som hör till. Vi är glada, unga tjejer med liv i oss och spring i benen, hur ska vi kunna vara tysta????
Vi lekte hemmagjorda charader, det är verkligen någonting som jag rekomenderar starkt. Fyyy fan vad roligt det var. Vi skrek och hoppade och slängde oss i gräset, vi dansade runt ett träd eftersom vi hade ju ingen midsommarstång. Vi sjöng små groderna så gott det gick, det var i slutet av kvällen och ingen hade koll på texten direkt , ha ha! Fy faaan vilken skön kväll. Sen efter allt festande gick vi till en brygga vid en jätte mysig sjö och ALLA blev sentimentala o vi skrattade o grät. Ingen blev bakis heller dagen efter, inte ens jag!

Midsommar middan (lyx)

Nilo ha ha (nilom.blogg.se) en av världens sköööööööööööööönaste människor

Isånna små röda stugor bodde vi


Frukost efter den galna afton


Kvälls godis

Nyttiga var vi


På midsommar dagen ösregnade det så vi satt inne och spelade kort och gjorde jätte roliga lekar, vi verkligen dog av skratt. Tror aldrig jag har skrattat såå här mkt på så kort tid. Det bästa var sen att solen kom fram så vi gick o satte oss vid bryggan och bara låg där o lyssnade på musik....Hur underbart som helst. Efter det åt vi världens godaste hamburgar tallrik som kocken stefan hade lagat ha ha...cole slaw´n till var så sjukt gott.
Sen på kvällen blev det ännu mera fest och ännu mera charader, tillbax till bryggan (fast denna gången med lite drinkar)..Det blev fest hela natten och sen gjorde lilla ujpis kalkon mackor som vi åt som dårar... ha ha

Men nu är det kraftig detox, usch vad jag har gått upp i vikt och min hy är grotesk. Skärpning från och med nu!!!


Idag har jag bara slappat, mår inte alls bra. Har ont i huvudet och har knappt sovit en timme.


pöss o kram... vi hörs imorgon (då ska man jobba-skjut mig--- jag vill inte)

Nyktra

(S)UJP


Kommentarer
Postat av: Nilo

Hahahahahaha Jag tror inte det finns några som oss, vi måste göra om detta på en mera Icke sträng plats, Smögen kanske?..woohwoooh



Hahah

2009-06-23 @ 13:34:41
URL: http://nilom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0