bibban

hej
sitter i bibban ha ha, inget liv! Min data är ju kass än. Men jag hade visst försäkring på den så det är bra! Slipper man kanske betala för skiiiiten. Jag har läst ut både twilight o new moon så nu ska jag beställa eclipse. Är kö nämligen. Världens underbaraste böcker. Måste bara säga att jag är besviken på twilight filmen nu, djupt! Kommer säkert bli det på new moon oxå. Den som läst boken o sätt filmen måste hålla med mig?!?

Filmen ger inte boken rättvisa, inte heller Bella o Edward. MInst sagt hela Edwards familj. Dem har även valt att ändra vissa saker o skippat viktiga delar :( Men jag längtar ändå till filmen o funderar på att hyra twilight igen.

Nu ska jag hem ooooooo fortsätta min storstädning!!! Varit ute i slottskogen med Eddie o Nikita. Skönt att få lite sool. Vill tillbaka till turkiet :( Det gör ont så mkt man läääängtar tillbaks!!!


Jag vill vinna pengar....men vem fan vill inte det*

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0