FEST

Jag är bjuden av söta Yasmine på Sex and the city fest, meningen är att man ska klä ut sig till någon av dem 4 karaktärerna =)

Jag skojade med henne o sa att jag tänkte krulla håret slänga på ett basket linne och ett par shorts o vara steve haha :)


 sen sa vi att catrin kunde vara Aidan. kamma håret bakåt o ta på sig endast denim kläder o ett par cowboy boots o en sån där ääääääcklig ring han alltid har. Finns nog ingen som hatar Aidans karaktär mer än mig.

Jävla förutsägsbar toffel - hans röst andning påminer mig om John Black ha ha

 tycker cat o adian e rätt lika ändå! HA HA


Skämt åt sido jag tror jag ska vara Carrie, roligast hade varit o hitta en peruk men d e rätt dyrt!! Men annars får jag locka det bara. Hon har ju kort hår i en säsong. Tänkte någon fräck klänning o massa pärl halsband- kanske någon blomma.. får se jag har några veckor o tänka ut något fint =)

 



Carrie kan bära upp nästan vad som helst- men ibland går hon fööööööööööööööööör långt!!!!

 

 Mag tröja o väska...neee där går gränsen. Men om det är nån som kan ha det så är d ju carrie!!!


Kommentarer
Postat av: anna

jag passar också bra i magtröja och midjeväska. Det är inte bara carrie som klär i det!!

2009-09-23 @ 21:09:48
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catmust

hahaha bra där!!jag med tycker att min gropiga cellulit mage framhävs av gärna en guldig magväska!

2009-09-23 @ 21:50:25
Postat av: catmust

ja jag o aiden e väldigt lika hahahahahaahah

2009-09-23 @ 21:51:20
Postat av: tess

hahahahahahhaha ni sjuka!!! ja tycker pesonligen ja hade klätt bäst i det. fast folk hade trott att min rumpa satt där magen ska sitta.. fuuuuuj hahaha

2009-09-24 @ 09:11:24
Postat av: tess

hahahahahahhaha ni sjuka!!! ja tycker pesonligen ja hade klätt bäst i det. fast folk hade trott att min rumpa satt där magen ska sitta.. fuuuuuj hahaha

2009-09-24 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0