jobb..bboj..bobj

God eftermiddag
Sitter här och letar lite jobb..tråkigt! Mamma tjatar att jag ska plugga, vilket jag vill men vet inte vad. Problemet är också att jag har inte råd! Hur kan man det när man får ca 7000 kr i månaden med en hyra på 4000? Plus man har ju andra räkningar. Böcker och studie matrial är ju inte heller direkt billigt!!!!


först ville jag bli hud terapeut men insåg att det finns vissa delar som jag aldrig kan tänka mig göra- så det är helt ute slutet nu. Sen var det dagis/förskole lärare men det vill ja inte helle nu. 3-5 ÅR med studie skulder för att tjäna piss. Neee d går inte,,, så då återstår..något inom turism kanske?? Eller skönhet??? När jag praktiserade på Lancome trivdes jag som fisken i vattnet.... får se o kolla mig fram....

Vad vill ni jobba med????



Kommentarer
Postat av: anna

Homestylist e mitt drömyrke! Eller fotograf!

2009-09-23 @ 18:36:43
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

hhhmmm Delfinskötare i Usa eller prostituerad, väntar på att det skall bli lagligt hahahaha

2009-09-25 @ 12:13:49
Postat av: Affi

Jag ska bli datanörd! :) på riktigt asså.... haha! O Jill, det sistnämnda yrket, säg till om det blir lagligt, jag hoppar på! :D

2009-10-05 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0