komplex

Runt om i världen har massvis av unga tjejer komplex och en otrolig press på sig. Man ska vara pinnsmal men ändå ha stora bröst. Alla dessa ideal kommer från tidningar och tv. Vi tror att alla kändisar är perfekta utan några som helst fel. Vilket inte stämmer alls. Sen tycker jag även att designers har ett stort ansvar till att folk få anorexia. Alla modeller som syns på catwalken är pinnsmala och ser ut att falla ihop vilken sekund som helst. Vem vill se ut så?? Vilken man vill ha en kvinna som ser ut så?? Det är sjukt, borde vara olagligt.

 

Denna modellen är död. Hjärtat stannade på grund av att hon svältit sig själv under en lång tid. Hon föll ihop mitt under en visning, 20 år gammal.

Helt sjukt att lika smala om inte ännu smalare modeller fortfarande går på visningar åt världens mest kändaste märken. äcklig värld man lever i!!!



Victoria secret modeller anses vara kurviga! Vilket är helt sjukt då dem också är jätte smala. I regel är en victoria secret modell ca 178-185 cm och väger mellan 45-55 kg!! Inte direkt vad jag skulle kalla kurvig!!

 Kurvig???



Vi får inte glömma att alla dessa vackra människor har tjockt med smink och photo shop, det är klart att dem fortfarande är vackra men inte så som på tv. Utan på ett vanligt sätt, mänskliga med porer, finnar och ojämn hy!

 

INGEN är perfekt. glöm inte det!!! Man får försöka uppskatta sig själv och komma ihåg att vi har alla våra fel och brister!!!

 

 

Nu ska jag hoppa in i duschen... pöss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

ush dem är som långa stolpar..

2009-10-03 @ 19:26:43
URL: http://nilom.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Det enda kurviga med den bruden är de där silikonbrösten. Åhh sådär smal skulle jag vilja vara. Det ser så sexigt ut att revbenen håller på att gå genom huden och benen är smalare än klackarna på skorna.



Fy fan hellre hade jag vägt 100 kg och mått bra.

2009-10-13 @ 21:44:13
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Det enda kurviga med den bruden är de där silikonbrösten. Åhh sådär smal skulle jag vilja vara. Det ser så sexigt ut att revbenen håller på att gå genom huden och benen är smalare än klackarna på skorna.



Fy fan hellre hade jag vägt 100 kg och mått bra.

2009-10-13 @ 21:44:45
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0